Bikkelharde campagne

Donderdag 13 Februari 2003 in categorie Incrowd: over webloggen

Komt ineens het voltallige marketingteam keihard door elkaar heen schreeuwend mijn kantoor binnenvallen!
Dat klinkt dan ongeveer zo:
"En noem je dat klein lullig oproepje de kwantiteit wint toch het weer campagne voeren met zo'n klein op je site van de kwaliteit!!!"
Geen touw aan vast te knopen, dus ik zeg: Hoho, één tegelijk dames/heren!"
Afijn, het kost ze dan heel wat zelfbeheersing voordat zij netjes op volgorde weten uit te brengen:
"En noem je dat campagne voeren!"
"Met zo'n klein lullig oproepje op je site!"
"Zo wint toch de kwantiteit het weer van de kwaliteit!"

Ok, ik sta open voor suggesties. Doe maar een memo met alles op een rijtje, zeg ik dan altijd.
Halfuurtje later krijg ik dit op mijn bureau:

  1. Wij moeten er keihard tegenaan!
  2. Het gáát tenslotte om de inhoud!
  3. Verbal Jam is het meest omvangrijke kwaliteitslog!
  4. Men weet nog niet hálf hoeveel er allemaal in zit!
  5. Want het is een zeer geavanceerd log!
  6. Met bijdragen van geweldige kunstenaars en knappe specialisten!
  7. Absoluut het best geschreven!
  8. En met een beetje goeie wil het mannelijkst!
  9. Met tóch een subtiele vrouwelijke inslag!
  10. En we lopen allemaal in hippe overalls hier!
  11. Reeds geprezen door nu.nl, Trouw, SBS6, de Veronicagids, druppels en de hele familie!
  12. Trendsettend. Kijk maar naar al die ideeën die al van ons zijn gejat!
  13. Met als eerste een eigen jeugdafdeling!
  14. En vergeet ook de spirituele rubriek niet!
  15. Audio hebben we zelfs ook!
  16. En fijne foto's!
  17. Een eigen Midden-Oostencorrespondent!
  18. Leerzaam ook! Weet je nog die serie Fortune Cookies?
  19. Wát een werk! Een standaardwerk! Een magnum opus!
  20. Nee, met Verbal Jam ben je voorlopig nog niet klaar!

Tja, ik ga ze natuurlijk niet meteen gelijk geven, want dan willen ze opslag...

Misschien kunt u dat doen, ze gelijk geven...



Tags: